1. člen – Opredelitve pojmov

V skladu s temi pogoji:

Odstopni rok: čas, v katerem lahko potrošnik uveljavi svojo pravico do odstopa;
Potrošnik: fizična oseba, ki se ne ukvarja s poklicem ali poslom in s trgovcem sklene pogodbo na daljavo;
Dan: koledarski dan;
Časovno omejena transakcija: pogodba na daljavo, ki se nanaša na nabor izdelkov in/ali storitev, kjer je obveznost dostave in/ali nakupa časovno omejena;
Trajni medij: vsak medij, ki uporabniku ali trgovcu omogoča shranjevanje informacij, naslovljenih nanj osebno, na način, ki omogoča v prihodnosti sklicevanje na shranjene informacije in njihovo reprodukcijo v nespremenjeni obliki.
Pravica do odstopa: potrošnikova možnost odstopa od pogodbe na daljavo v roku za odstop;
Vzorec odstopnega obrazca: vzorec odstopnega obrazca, ki ga zagotovi trgovec in ga mora potrošnik izpolniti, če želi uveljaviti svojo pravico do odstopa.
Trgovec: fizična ali pravna oseba, ki potrošnikom ponuja izdelke in/ali storitve na daljavo;
Pogodba na daljavo: pogodba, pri kateri se v sistemu, ki ga trgovec organizira za prodajo blaga in/ali storitev na daljavo, uporablja samo eno ali več komunikacijskih sredstev na daljavo do sklenitve pogodbe;
komunikacijsko sredstvo na daljavo: sredstvo, s katerim se lahko sklene pogodba, ne da bi bila potrošnik in trgovec hkrati v istih prostorih.
Splošni pogoji: Ti splošni pogoji za trgovca.

2. člen – Identiteta trgovca

Pišite na Critostore:

Elektronski naslov: info@critostore.si

Telefon: +386 1 888 86 18


3. člen – Uporabnost

Ti splošni pogoji veljajo za vse ponudbe trgovca ter za vse dogovore in naročila na daljavo med trgovcem in potrošnikom.
Pred sklenitvijo pogodbe na daljavo je treba potrošniku posredovati besedilo teh splošnih pogojev. Če to razumno ni mogoče pred sklenitvijo pogodbe na daljavo, je treba navesti, da si je s splošnimi pogoji mogoče ogledati v prostorih operaterja in jih je treba potrošniku na njegovo zahtevo čim prej poslati brezplačno. .
Če je pogodba na daljavo v nasprotju s tem, kar je navedeno v prejšnjem odstavku in pred sklenitvijo pogodbe na daljavo, sklenjena elektronsko, je besedilo teh splošnih pogojev potrošniku na voljo elektronsko na način, da lahko enostavno shranite na trpežen medij. Če to razumno ni mogoče, je treba pred sklenitvijo pogodbe na daljavo navesti, da se splošni pogoji lahko preberejo v elektronski obliki in da se na zahtevo potrošnika pošljejo brezplačno po elektronski poti ali na drug način. .
Če poleg teh splošnih pogojev veljajo posebni pogoji za izdelke ali storitve, se smiselno uporabljata odstavka 2 in 3, potrošnik pa se lahko v primeru nasprotujočih si splošnih pogojev vedno sklicuje na najugodnejšo veljavno določbo.
Če je ena ali več določb teh določil in pogojev kadar koli neveljavnih ali neveljavnih v celoti ali delno, pogodba in ti pogoji sicer ostanejo v veljavi, zadevna določba pa se takoj nadomesti z določbo ki se po pomenu in namenu določbe čim bolj približa izvirniku.
Situacije, ki niso zajete v teh pogojih, se ocenijo "v duhu" teh pogojev.
Dvoumnosti glede razlage ali vsebine ene ali več določb naših pogojev se razlagajo "v duhu" teh pogojev.

4. člen – Ponudba

Če ima ponudba omejeno veljavnost ali zanjo veljajo pogoji, je to v ponudbi izrecno navedeno.
Ponudba ni zavezujoča. Podjetnik ima pravico spremeniti in popraviti ponudbo.
Ponudba mora vsebovati popoln in pravilen opis ponujenih izdelkov in/ali storitev. Opis mora biti dovolj podroben, da lahko uporabnik razumno oceni ponudbo. Če podjetnik uporablja slike, predstavljajo natančen prikaz ponujenih izdelkov in/ali storitev. Očitne napake oziroma očitne napake v ponudbi naročnika ne zavezujejo.
Vse slike, specifikacije in informacije v ponudbi so okvirne in jih ni mogoče uporabiti kot podlago za odškodnino ali prekinitev pogodbe.
Slike izdelkov so natančen prikaz ponujenih izdelkov. Podjetnik ne more zagotoviti, da prikazane barve natančno ustrezajo dejanskim barvam izdelkov.
Vsaka ponudba mora vsebovati takšne informacije, da je potrošniku jasno, katere pravice in obveznosti so povezane s sprejemom ponudbe. To velja zlasti za naslednje:
cena vključuje davke;
morebitni stroški dostave;
Kako naj bo pogodba sklenjena in kakšne ukrepe je treba sprejeti v ta namen.
ali je pravica do odstopa uporabna ali ne;
Način plačila, dobava in izvedba pogodbe;
Rok za sprejem ponudbe oziroma rok, v katerem trgovec jamči za ceno;
Znesek pristojbine za komunikacijo na daljavo za stroške uporabe komunikacijske tehnologije na daljavo se izračuna na podlagi, ki se razlikuje od običajne osnovne stopnje uporabljenega komunikacijskega sredstva;
Če je pogodba arhivirana po sklenitvi in če je tako, kako jo lahko potrošnik izkoristi;
način, na katerega lahko potrošnik pred sklenitvijo pogodbe pregleda in po želji popravi podatke, ki jih je navedel po pogodbi;
Vsi drugi jeziki, v katerih je poleg nizozemščine mogoče skleniti pogodbo;
kodekse ravnanja, ki veljajo za trgovca, in način, na katerega lahko potrošnik dostopa do teh kodeksov ravnanja v elektronski obliki, in
Najmanjša dolžina pogodbe na daljavo pri neprekinjenem poslu.



5. člen – Sporazum

V skladu z določbami četrtega odstavka je pogodba sklenjena, ko potrošnik sprejme ponudbo in so izpolnjeni določeni pogoji.
Če je potrošnik ponudbo sprejel elektronsko, mora trgovec nemudoma elektronsko potrditi prejem ponudbe. Dokler trgovec ne potrdi prejema te odobritve, lahko potrošnik odpove pogodbo.
Če je pogodba sklenjena elektronsko, mora trgovec sprejeti ustrezne tehnične in organizacijske ukrepe za zaščito elektronskega prenosa podatkov in zagotavljanje varnega spletnega okolja. Če lahko potrošnik plača elektronsko, mora trgovec sprejeti ustrezne varnostne ukrepe.
Trgovec se lahko v zakonskih okvirih vpraša, ali ima potrošnik možnost izpolniti svoje plačilne obveznosti in ali so vsa dejstva in dejavniki, ki so pomembni za sklenitev pogodbe na daljavo, na odgovoren način. Če ima trgovec na podlagi te preiskave utemeljene razloge za nesklenitev pogodbe, ima pravico zavrniti odobritev naročila ali vloge in navesti razloge za to ali postaviti posebne pogoje za njihovo izpolnitev.
Trgovec mora potrošniku skupaj z izdelkom ali storitvijo v pisni obliki ali na način, da jih potrošnik lahko shrani na dostopen način na trajnem nosilcu podatkov, posredovati naslednje podatke:
Naslov poslovnega kraja trgovca, kjer lahko potrošnik vloži pritožbo;
Pogoji in način, na katerega lahko potrošnik uveljavlja svojo pravico do odstopa od pogodbe ali jasno izjavo, da je potrošnik izključen iz pravice do odstopa;
informacije o garancijah in obstoječih poprodajnih storitvah;
podatke iz 3. odstavka 4. člena teh pogojev, razen če je trgovec te podatke potrošniku posredoval že pred sklenitvijo pogodbe;
Pogoji za odpoved pogodbe, če pogodba traja več kot eno leto ali je trajna.
V primeru dolgoročnega posla velja določba prejšnjega odstavka le za prvo dostavo.
Vse sporazume je treba skleniti pod pogojem, da so zadevni izdelki dovolj na voljo.

6. člen – Pravica do odstopa

Ob dostavi izdelkov:

Ob nakupu izdelkov ima potrošnik 14 dni časa, da brez navedbe razlogov odpove pogodbo. Ta odstopni rok začne teči naslednji dan po tem, ko je potrošnik ali zastopnik, ki ga je potrošnik predhodno imenoval in je znan izvajalcu, prejel izdelek.
V času hlajenja mora uporabnik skrbno ravnati z izdelkom in embalažo. Izdelek bo razpakiral ali uporabljal le v obsegu, ki je potreben, da ugotovi, ali želi izdelek obdržati. Če uveljavlja svojo pravico do odstopa od pogodbe, vrne izdelek trgovcu z vsemi pripadajočimi pripomočki in, če je to razumno mogoče, v originalnem stanju in v originalni embalaži v skladu z razumnimi in jasnimi navodili trgovca.

Če želi potrošnik uveljaviti svojo pravico do odstopa od pogodbe, mora o tem obvestiti trgovca v 14 dneh po prejemu blaga. Potrošnik mora to prijaviti z uporabo obrazca. Ko potrošnik sporoči, da želi uveljaviti svojo pravico do odstopa od pogodbe, mora izdelek vrniti v 14 dneh. Potrošnik mora dokazati, da je bilo dobavljeno blago vrnjeno pravočasno, na primer s predložitvijo dokazila o odpremi.
Če kupec po izteku rokov iz 2. in 3. odstavka trgovca ne obvesti, da želi uveljaviti svojo pravico do odstopa od pogodbe, ali izdelka trgovcu ni vrnil, je nakup veljaven.

Glede opravljanja storitev:

V primeru opravljanja storitev ima potrošnik možnost, da brez navedbe razlogov odstopi od pogodbe v roku najmanj 14 dni od dneva sklenitve pogodbe.
Za uveljavljanje svoje pravice do odstopa se mora potrošnik osredotočiti na razumna in jasna navodila, ki jih je dal trgovec v času ponudbe in/ali najkasneje ob dostavi.

7. člen – Stroški v primeru preklica

Če potrošnik uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe, mora nositi stroške vračila blaga.
Če je potrošnik plačal kateri koli znesek, mora trgovec ta znesek vrniti v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 14 dneh po preklicu pravice do odstopa. To je mogoče le pod pogojem, da je trgovec izdelek že prejel ali če je mogoče predložiti prepričljiv dokaz, da je bil v celoti vrnjen.

8. člen – Oprostitev pravice do odstopa

Trgovec lahko izključi potrošnikovo pravico do odstopa za izdelke, opisane v 2. in 3. odstavku. Izvzetje od pravice do odstopa velja le, če je trgovec to pojasnil v ponudbi, vsaj dovolj časa pred sklenitvijo pogodbe.
Pravico do odstopa je mogoče izključiti le za izdelke kot npr
ustvari trgovec v skladu s specifikacijami potrošnika;
ki so očitno osebne narave
ki jih po svoji naravi ni mogoče vrniti;
ki se lahko hitro pokvari ali zastari.
katerih cena je podvržena nihanjem na finančnem trgu, nad katerim trgovec nima nadzora;
za posamezne časopise in revije;
Za avdio in video posnetke ter računalniško programsko opremo, kjer je uporabnik zlomil pečat.
Za higienske izdelke, kjer je potrošnik z odpiranjem poškodoval tržnost blaga.
Pravico do odstopa je mogoče izključiti samo za storitve:
o nastanitvi, prevozu, obrokih ali prostih dejavnostih, ki se izvajajo na določen datum ali v določenem obdobju;
katerih dobava se je začela z izrecnim soglasjem potrošnika pred iztekom odstopnega roka;
o stavah in loterijah.

9. člen – Cena

V času veljavnosti, ki je določen v ponudbi, se cene ponujenih izdelkov in/ali storitev ne smejo zvišati, z izjemo spremembe cene zaradi spremembe stopnje DDV.
V nasprotju s prejšnjo točko lahko trgovec ponuja izdelke ali storitve, katerih cene so podvržene nihanju na finančnem trgu in nad katerimi trgovec nima nadzora, s spremenljivimi cenami. Ta obveznost nihanja in dejstvo, da so vse navedene cene ciljne cene, morata biti navedena v ponudbi.
Zvišanje cen v treh mesecih po sklenitvi pogodbe je dovoljeno le, če izhaja iz zakonskih določil.
Zvišanje cen po treh mesecih po sklenitvi pogodbe je dovoljeno le, če jih je trgovec odobril:
so posledica zakonskih določb ali predpisov, oz
potrošnik ima pravico odpovedati pogodbo z dnem, ko začne veljati povišanje cene.
Cene, navedene v ponudbi za izdelke ali storitve, vključujejo DDV.
Vse cene lahko vključujejo tipkarske napake. Ne prevzemamo odgovornosti za posledice tiskarskih in nastavitvenih napak. V primeru tiskarskih in nastavitvenih napak organizator ni dolžan dostaviti izdelka po napačni ceni.


10. člen – Skladnost in garancija

Izvajalec jamči, da so izdelki in/ali storitve v skladu s pogodbo, s specifikacijami v ponudbi, z razumnimi zahtevami glede zanesljivosti in/ali primernosti za uporabo ter z zakonskimi in/ali državnimi predpisi, ki veljajo v času pogodbe. . Če je dogovorjeno, mora izvajalec zagotoviti tudi, da je izdelek primeren za uporabo, ki ni običajna.
Garancija, ki jo zagotovi trgovec, proizvajalec ali uvoznik, ne vpliva na zakonske pravice in zahteve, ki jih ima potrošnik do trgovca po pogodbi.
Morebitne okvarjene ali nepravilno dostavljene izdelke je treba pisno prijaviti izvajalcu v 4 tednih od dobave. Izdelke je treba vrniti v originalni embalaži in v novem stanju.
Garancijski rok izvajalca mora ustrezati garancijski dobi proizvajalca. Vendar pa razvijalec nikoli ni odgovoren za končno primernost izdelkov za določeno uporabo s strani uporabnika ali za nasvete glede uporabe ali uporabe izdelkov.
Garancija ne velja, če:
Uporabnik je dostavljene izdelke popravil in/ali obdelal sam ali jih je dal popraviti in/ali obdelati tretja oseba;
Dostavljeni izdelki so bili izpostavljeni nenormalnim pogojem ali so bili drugače ravnani neprevidno ali v nasprotju z navodili in/ali embalažo trgovca;
Pomanjkljivosti so v celoti ali delno posledica predpisov, ki jih je vlada sprejela ali jih bo določila glede narave ali kakovosti uporabljenih materialov.

11. člen – Dostava in izvajanje

Izvajalec mora biti pri sprejemanju in izvajanju naročil za izdelke ter pri ocenjevanju zahtevkov za storitve zelo previden.
Kraj dostave je naslov, ki ga je Uporabnik posredoval izvajalcu.
Ob upoštevanju določb četrtega odstavka tega člena izvajalec sprejme sprejeta naročila izpolni nemudoma in najkasneje v 30 dneh, razen če se uporabnik strinja z daljšim dobavnim rokom. V primeru zamude pri dostavi ali če naročila ni mogoče izpolniti ali ga je mogoče izpolniti le delno, je treba potrošnika o tem obvestiti v 30 dneh po oddaji naročila. V tem primeru ima potrošnik pravico brezplačno odpovedati pogodbo. Potrošnik ni upravičen do odškodnine.
Vsi dobavni roki so okvirni. Uporabnik ne sme uveljavljati pravic iz katerega koli od teh obdobij. Prekoračitev roka potrošniku ne daje pravice do odškodnine.
Če je pogodba odpovedana v skladu s tretjim odstavkom tega člena, izvajalec vrne znesek, ki ga je potrošnik plačal, čim prej, najkasneje pa v 14 dneh po prenehanju pogodbe.
Če se izkaže, da je dobava naročenega izdelka nemogoča, se bo izvajalec po najboljših močeh potrudil, da dostavi nadomestni izdelek. Najkasneje ob dostavi mora biti jasno in razumljivo navedeno, da bo dostavljen nadomestni izdelek. Pravice do odstopa ni mogoče izključiti v primeru nadomestnih artiklov. Stroške vračila pošiljke krije izvajalec.
Tveganje poškodb in/ali izgube izdelkov nosi upravljavec, dokler niso izročili potrošniku ali vnaprej določenemu zastopniku upravljavca, ki je znan zastopniku upravljavca, razen če je izrecno dogovorjeno drugače.

12. člen – Trajanje transakcij: Trajanje, prenehanje in podaljšanje.

Prekinitev

Potrošnik lahko kadar koli odpove pogodbo za nedoločen čas za redno dostavo blaga (vključno z električno energijo) ali storitev v skladu z dogovorjenimi odpovednimi pravili in z enomesečnim odpovednim rokom.
Potrošnik lahko sklene pogodbo za redno dostavo blaga (vključno z električno energijo) ali storitev za nedoločen čas in jo kadar koli odpove ob izteku določenega roka ob upoštevanju dogovorjenih odpovednih pravil in odpovednega roka do enega meseca.
Potrošnik lahko odpove pogodbe iz prejšnjih odstavkov:
preneha kadar koli in ni omejena na prenehanje ob določenem času ali v določenem obdobju;
prenehali vsaj na enak način, kot jih je odpovedal on;
vedno konča z istim odpovednim rokom, ki si ga je določil izvajalec.

Podaljšek

Pogodbe, sklenjene za določeno obdobje za redno dostavo izdelkov (vključno z električno energijo) ali storitev, ni mogoče tiho podaljšati ali podaljšati za določeno obdobje.
V nasprotju s tem, kar je navedeno v prejšnjem odstavku, se lahko časovno omejena pogodba o redni dostavi časopisov, tednikov in revij mirno podaljša za določen čas do treh mesecev, če lahko potrošnik po izteku podaljšanega roka odpove pogodbo. pogodbeni rok z enomesečnim odpovednim rokom.
Časovno omejena pogodba, sklenjena za redno dostavo blaga ali storitev, se lahko za nedoločen čas podaljša le, če lahko potrošnik kadar koli odpove pogodbo z največ enomesečnim odpovednim rokom in z največ trimesečnim odpovednim rokom, če se pogodba nanaša na redno dobavo blaga ali storitev. dostava časopisov, novic ter tedenskih in nemesečnih revij.
Časovno omejena pogodba o redni dostavi dnevnih časopisov, časopisov ter tedenskih časopisov in revij (poskusna ali uvodna naročnina) ne sme še naprej veljati tiho in preneha samodejno po koncu poskusnega oziroma uvodnega obdobja.

Trajanje

Če pogodba velja več kot eno leto, jo lahko uporabnik kadar koli po preteku leta odpove z enomesečnim odpovednim rokom, razen če razumnost in poštenost preprečujeta odpoved pred iztekom dogovorjenega roka.

13. člen – Plačilo

Če ni drugače dogovorjeno, zneski, ki jih mora potrošnik plačati v sedmih delovnih dneh od začetka obdobja za razmislek iz člena 6(1). V primeru pogodbe o opravljanju storitve ta rok začne teči, ko potrošnik prejme potrditev pogodbe.
Potrošnik mora trgovca nemudoma obvestiti o morebitnih netočnostih v podatkih o plačilu, ki jih je posredoval ali prejel.
Če potrošnik ne plača, ima trgovec v skladu z zakonskimi omejitvami pravico, da potrošniku zaračuna razumne stroške, ki jih je imel pred tem.

14. člen – Pritožbeni postopek

Trgovec mora imeti dovolj dobro razglašen postopek za reklamacije in mora pritožbo obravnavati v skladu s tem postopkom.
Pritožbe glede izpolnjevanja pogodbe morajo biti vložene trgovcu v 7 dneh od odkritja pomanjkljivosti potrošnika in morajo biti v celoti in jasno opisane.
Na pritožbe razvijalcu bomo odgovorili v 14 dneh od prejema. Če je za obravnavo reklamacije potrebno predvidljivo daljše obdobje, mora trgovec odgovoriti v 14 dneh, potrditi prejem in navesti, kdaj lahko potrošnik pričakuje podrobnejši odgovor.
Če reklamacije ni mogoče rešiti sporazumno, nastane spor, ki ga je treba rešiti.
V primeru reklamacije se mora potrošnik najprej obrniti na trgovca.
Pritožbe je mogoče prijaviti tudi prek Evropske platforme za reševanje sporov (http://ec.europa.eu/odr).
Vložitev reklamacije ne pomeni, da se trgovcu odpovejo obveznosti, razen če trgovec pisno ne navede drugače.
Če se izkaže, da je reklamacija utemeljena, bo trgovec po lastni presoji brezplačno zamenjal ali popravil dostavljene izdelke.

15. člen – Spori

Pogodbe med podjetnikom in potrošnikom, za katere veljajo ti splošni pogoji, ureja izključno nizozemska zakonodaja. Tudi če potrošnik živi v tujini.
Dunajska konvencija o prodaji se ne uporablja.


16. člen – Dopolnilne ali odstopajoče določbe

Dodatne določbe ali določila, ki odstopajo od teh splošnih pogojev, ne smejo biti v škodo potrošnika in morajo biti v pisni obliki ali na način, da jih lahko potrošnik shrani v dostopni obliki na trajnem nosilcu podatkov.